Saturday, December 5, 2009

For Băse', with love

Cu tot respectul pentru soţia dvs., în momentul în care povestiţi atât de plastic cum aţi frânge colţii rechinilor, reacţia mea este una de excitare. Cred că sunteţi într-atât de alfa male, încât până şi contracandidaţii fantasmează să le-o trageţi, aşa cum eu, ca femeie, fantasmez când vă aud. Potenţa care transpare dincolo de ecrane, penetrarea inimilor noastre, vă arată ca pe un adevărat lider. Ştiu, aţi putea cădea uşor în patima vorace a dorinţei de putere, dar care şef nu s-a jucat pe această fină linie de demarcaţie între luciditatea şi asumarea identităţii de lider –pe de o parte– şi coruperea propriului eu din prinos de voinţă? Aceasta, însă, cred că este o bătălie interioară, nu treaba mea.
Revenind la virilitatea dvs. (în aceste momente mi se plimbă limba în gură, molcom), vreau să vă spun că rămân mereu uimită de câtă prezenţă şi încărcătură daţi dovadă când vă adresaţi oamenilor. Mă simt ca o pradă hipnotizată de spusele dvs.; ceea ce exprimaţi capătă contururi clare, nete, iar mie nu îmi rămâne decât să fiu subjugată de forţa lucrurilor pe care le împingeţi înspre mine... ţipând: „Mai vreau, mai vreau!”. Felul în care vă prounţaţi, vă articulaţi, apăsaţi cuvintele, mă face să vi le primesc cu gura întredeschisă.... Aşteptând cu ardoare actul erotic...
Îmi place la dvs. dimensiunea profund umană atunci când daţi curs sentimentelor proprii. Cum poate un bărbat să plângă? Ei bine, plânge. E, în fond, un simplu om. Cred că plânsul dvs. arată o retragere în sine pentru a vă reîncărca forţele. Apoi reveniţi, mai proaspăt, mai gata de luptă. Niciodată nu vă daţi bătut. În afară de dorinţele pe care mi le treziţi atunci când vorbiţi atât de autentic, atât de viril, ca şi cum reprezentaţi încarnarea falusului, a masculinităţii, voi reţine mereu din dvs. lupta. Îmi închipuiesc cât de greu poate să fie să te aflii în postura de om singur împotriva tuturor, de om care are mereu de înfruntat răutăţile celorlalţi. Dar, pe undeva, cred că numai cineva care deranjează adânc poate stârni asemenea forţe opresive. Pur şi simplu, nu aveţi cum trece indiferent. Iar dincolo de prejudicierea intereselor meschine ale altor grupuri de putere, naşteţi invidii. Păi, ce, credeţi că duşmanii dvs. nu şi-ar dori şi ei trei coaie, cum aveţi dvs.? Trei surse de spermă de prima calitate.
Pe scena politică nu mi-a fost dat să văd un om atât de plin de nerv ca dvs. Şi ştiţi ce? Nu-mi pasă că aţi putea să mă minţiţi cu neruşinare, să fiu doar o unealtă în mâinile dvs. malefice. Pur şi simplu îmi induceţi o atât de mare ardoare, încât aş fi gata să vă urmez orbeşte oriunde veţi indica. Apreciez mult prea mult esenţa dvs. masculină, tare, încât mă simt gata de a fi dominată.
Vă doresc din tot sufletul să reuşiţi.

1 comment:

cromy said...

A reusit, dar cu ce pret? Mai poate fi cineva sigur de onestitatea lui? A luat-o pe carari prea "ciudate". O spune unul care l-a votat in ambele tururi, dar doar pentru ca sunt anti-psd. Oare cati nu l-au votat din acelasi motiv?